نوشته شده توسط : رضا محمدیان

شرکت گسترش طراحان نقش الماس یک شرکت دانش بنیان است که با برند آی‌نوتی‌( iNoti )، خدمات خود را در قالب نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشن های موبایل ارائه می دهد. یکی از مهمترین موارد استفاده از آی نو تی توسعه بازاریابی دیجیتال است، که شرایطی را فراهم نموده است تا علاوه بر ارائه خدمات آی نو تی، کارآفرینی در حوزه بازاریابی نیز کرده باشد.
نحوه عمکرد سیستم آی نوتی به گونه ای است که هر کدام از کاربران حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام رایگان در سامانه آی نوتی، بتوانند به عنوان یک "بازاریاب" فعالیت کنند.
بازاریاب های آی نوتی با معرفی خدمات و محصولات آی نوتی می‌توانند کسب درآمد از آی نوتی داشته باشند.

پلاک دفتر  عاملیت فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس توسط تیم تخصصی و مجرب نشانه ساز طراحی و تولید شده است.

برای ساخت این پلاک از استیل نقره‌ای خش دار( مات) به ضخامت 6/. میلیمتری که دور تا دور آن خم شده است که پلاک شرکت به صورت قوطی در آمده و پشت آن چوب ام دی اف برای نصب قرارداده شده است.  

 برای چاپ و حک طرح و نوشته برروی استیل از فرآیند اسیدکاری استفاده شده است که کادر مجرب نشانه ساز  به صورت دقیق و با ظرافت بالا این کار را انجام می دهند

 در ضمن این پلاک با استفاده از رنگ کوره‌ای عالی رنگ شده است. درنهایت برای نصب این پلاک شرکت برروی دیوار از پیچ استفاده می گردد.



:: موضوعات مرتبط: پلاک و تابلو اداری , ,
:: برچسب‌ها: پلاک و تابلو اداری، ساخت پلاک دفتر، قیمت پلاک و تابلو اداری، سفارش پلاک فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

دکتر محمد هادی قیاسی متخصص ارتودنسی می باشد و دارای بورد تخصصی هستند. پلاک مطب دکتر قیاسی به سفارش ایشان و توسط تیم مجرب شرکت نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

این پلاک از جنس استیل نقره ای خش دارمات به ضخامت ۰٫۶ میلی متری است  که با فرآیند چاپ طرح (اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی استیل نقش بسته است و با استفاده از رنگ کارهای ماهر و کار بلد رنگ با کیفیت کوره ای تولید شده است. قسمت زیر آن قاب چوبی از جنس ام دی اف و روی آن ورق پلکسی گلس قرار داده می شود و بوسیله فیکس چر جهت فاصله دادن از دیوار نصب شده است.

ازکاربردهای دیگر پلاک فلزی می توان به تهیه پلاک و تابلواداری برای دفاتر موسسات ، سازمانها، شرکت ها، بیمارستان ها، بانک ها ، وکالت و... اشاره نمود. نکته مهم دیگری که مشتریان تابلو شرکت ها باید به آن توجه نمایید مربوط به قیمت می باشدلذا قبل از خرید حتما" مشخصات و متریال پلاک را با مشاوران مجرب نشانه ساز در میان بگذارند و از آنان قیمت تقریبی تابلو را سوال نمایند.چراکه بهای آنها تابع عوامل مختلفی است و هر عامل به تنهایی می تواند قیمت را بالا و پایین نماید.    



:: موضوعات مرتبط: پلاک و تابلو اداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد